Kategorier
Bestselgere





Frakt og levering
1 Kunde belastes faktisk frakt.
2 Kunde har ansvar for varemottak og tilfredsstillende oppbevaring frem til installasjon.
3 Kunde er erstatningspliktig for skadegjørende handling eller skader påført ved uforsvarlig oppbevaring av utstyr av kunde selv eller av tredjemann med eller uten kundens samtykke.
4 Kunden har ansvar for forsikring av utstyr.
5 Ved leveranser av produkter skal det utføres kontroll av leveransen. I tilfeller der produkter mangler eller er skadet, skal reklamasjonen informeres ABC via telefon eller e-post senest 5 virkedager etter at varene er mottatt. ABC skal i første omgang sende produkter i erstatning, i andre omgang utstede en kredit.
6 Hvis produkter er skadet, har feil eller mangler skal dette rapporteres omgående.
7 ABC aksepterer returer på varer som er defekte eller er feilsendt. Vare skal sendes i original emballasje til ABC for bytte mot nye produkter. Alle returer skal være merket med ABC-returnummer (RMA).